FANDOM

Kokoro – jest postacią w DARLING in the FRANXX. Jest partnerem z Mitsuru by pilotować FRANXX o nazwie Genista.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Dziewczyna o długich, falujących, jesionowych włosach i niebieskich oczach. Nosi koronkową niebieską opaskę, która zapobiega zsuwaniu jej włosów z twarzy. Kiedy pilotuje Geniste, nosi biały strój z jasnozielonymi akcentami, jej włosy są zaplecione w warkocz.

Osobowość Edytuj

Kokoro jest bardzo delikatna z miłym i optymistycznym charakterem do dopasowania. Nie mówi zbyt często, ale kiedy robi, jej słowa są przemyślane i znaczące.

Jednak głęboko, Kokoro powstrzymuje miliardy uczuć, będąc nieco nieuczciwym wobec większości z jej otoczenia, szczególnie Futoshi których uczuć ona nie odwzajemnia, do tego stopnia, że uważa się za złą osobę. Kokoro czuła się źle, nie będąc z nim szczera i łamiąc obietnicę, i chwali Mitsuru za bycie tak uczciwym wobec innych.

Odkiedy Kokoro znalazła specyficzną ksiażke, którą ukrywała przed innymi, wydaje się, że interesuje się ciążą i porodem, nawet zastanawiając się, dlaczego ludzie przestali mieć dzieci. Ponadto, Kokoro traktuje rośliny wszklarni jak dzieci, później robiąc to lalce, którą sama stworzyła.

Jej były partner FRANXX to Futoshi, jej aktualnym partnerem jest Mitsuru.

Biografia Edytuj

Podobnie jak pozostali członkowie jej jednostki, Kokoro została wychowana w Ogrodzie gdzie została wyszkolona, aby stać się pistilem. Była dość przeciętna, więc dano jej numer "556".

Relacje Edytuj

Mitsuru Edytuj

FutoshiEdytuj

Bardzo dobrze dogaduje się ze swoim partnerem, pocieszając go i komplementując. Podczas ich pierwszego pobytu w Genista migają przed sobą kciukiem do góry w kokpicie. Po udanej walce Kokoro chwali Futoshiego, że wykonał dobrą robotę.