FANDOM

Ichigo – Jest jedną z głównych postaci w "DARLING in the FRANXX". Jej kod to "15". Pilotuje Delphinium wraz z Goro. Ichigo jest aktualnym liderem 13 drużyny.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Ichigo jest niską kobietą z zielonymi oczami. Posiada krótkie, ciemno-niebieskie włosy które zakrywają jej prawe oko z białą spinką która trzyma jej grzywke po lewej stronie.

Osobowość Edytuj

Jako prymuska jest ona widziana jako naturalny-lider. Zawsze była impulsywna i napędzana przez jej uczucia. Jest bardzo opiekuńcza o Hiro, ponieważ od dzieciństwa była jego przyjaciółką. Dba o jego dobre samopoczucie, pomimo jej chłodnej postawy.

Biografia Edytuj

Podobnie jak pozostali członkowie jej jednostki, Ichigo została wychowana w Ogrodzie gdzie została wyszkolona, aby stać się pistilem. Ze względu na jej duży potencjał, dostała kod 015 i otrzymała specjalne traktowanie.

Pewnego dnia, kiedy Hiro podaje piłkę, ona ląduje pod stopami Ichigo. Siedzi płacząc nie podnosząc wzroku. Ichigo zastanawia się czy jest dziwna, ponieważ wszyscy przestali okazywać emocje, chociaż nadal płacze i mówi, że chce być jak wszyscy inni. Pyta, czy powinna dostać więcej zastrzyków.

Odcinek 1: Samotny i Jeszcze Raz SamotnyEdytuj

Odcinek 2: Co to znaczy być połączonymEdytuj

Odcinek 3: Walczące MarionetkiEdytuj

Odcinek 4: Fru, FruEdytuj

Odcinek 5: Twój Cierń, Mój ZnakEdytuj

Odcinek 6: Ukochany we FRANXXEdytuj

Odcinek 7: Moratorium Spadających GwiazdEdytuj

Odcinek 8: Chłopcy x DziewczynyEdytuj

Odcinek 9: Trójkątna BombaEdytuj

Odcinek 10: Wieczne MiastoEdytuj

Odcinek 11: Zamiana PartneramiEdytuj

Odcinek 12: Ogród, w którym wszystko się zaczęłoEdytuj

Odcinek 13: Potwór i książęEdytuj

Odcinek 14: Spowiedź z GrzechówEdytuj

Odcinek 15: Nierozłączny Król PtakEdytuj

Odcinek 16: Dni Naszego życiaEdytuj

Odcinek 17: RajEdytuj

Odcinek 18: Gdy Drzewo Wiśni ZakwitaEdytuj

Odcinek 19: NieludzkośćEdytuj

Odcinek 20: Nowy ŚwiatEdytuj

Odcinek 21: Dla ciebie mój drogiEdytuj

Relacje Edytuj

Hiro Edytuj

Hiro i Ichigo są dobrymi przyjaciółmi i martwią się o siebie. Ichigo jest zazdrosna o Hiro jeżdzącym z Zero Two, ale z powodu jej wychowania w nie pełni rozumie jej uczuć i nie rozumie, dlaczego widzenie ich razem tak bardzo ją boli. Zaakceptowała to po jakimś czas. Kiedy Zero Two została odesłana z 13 plantacji, Hiro próbował gonić za nią, ale Ichigo przychodzi, by wyznać jej uczucia i pocałować go. Kiedy mówi mu, że go kocha, Hiro obserwuje niebo, w którym odlatuje Zero Two.

Kiedy Ichigo zsynchronizowała się z Hiro w Delphinium, Ichigo zobaczyła prawie wszystkie wspomnienia Hiro o Zero Two. W końcu zrezygnowała z pogoni za Hiro i wspiera go przy użyciu Delphinium by wysłać Hiro bezpośrednio do Strelizii, aby Hiro mógł porozmawiać ze swoją ukochaną.